Google Ads

Sekci Google Ads můžete využití k měření konverzí (transakcí) a pro remarketing. Vytvořte si v Google Ads účtu konverzi a vložte do příslušných polí Conversion ID a Conversion Label. Funguje pouze pro typ konverze Nákup.

Základní Google Ads remarketing vám po vložení Conversion ID bude fungovat také, ale bez parametrů pro dynamický remarketing. Pokud chcete využívat dynamický remarketing, využijte Google Tag Manager.

Nyní si ukážeme, jak získáte měřicí kódy z Google Ads

  • Přihlaste se do Google Ads
  • Nástroje
    • Konverze
      • Nová konverzní akce

Nyní vyberte, jaký druh konverzí chcete měřit měřit - zvolte Webové stránky a v dalším kroku pak zvolte Nákup.

Objeví se nám krátký dotazník, kde vyplníme název konverze, její hodnotu, počet, kategorii, optimalizaci atd.

Po uložení se vám zobrazí rekapitulace nastavení konverze a pokyny pro instalaci značky.

Pokud měříte Google Ads přes administraci eshopu, využijte možnosti Nainstalovat značku sami a zkopírujte ID a Label odsud.

Pokud využíváte Google Tag Manager, zkopírujte si ID a Label odsud.