Google Ads

Založení účtu Google Ads

  1. Přejděte na web Google Ads a klikněte na tlačítko Začít vpravo nahoře.
  2. Přihlaste se pomocí vašeho Google účtu vaši firmy. Pokud pro firmu Google účet ještě nemáte, vytvořte si nový.
  3. Nastavení účtu - postupujte podle pokynů na obrazovce pro nastavení vašeho účtu. Zadejte informace o vaší firmě, včetně názvu a webové stránky.

Nastavení platební metody a nastavení plateb

  1. V účtu Google Ads klikněte v levém menu na ikonu Fakturace.
  2. Klikněte na Platební metody.
  3. Zvolte platební metodu automatickou (po dosažení určitého limitu vám bude částka z karty stržena automaticky). Ujistěte se, že máte nastaveny správné fakturační údaje.
  4. Klikněte na Přidat platební metodu a zadejte údaje o vaší kreditní kartě.

Nastavení měření konverzí

Měření konverzí pomáhá zjistit, zda vedou kliknutí na reklamu na vašich stránkách k žádoucím aktivitám zákazníků – například k nákupům, registracím, odesílání formulářů a podobně.

Vytvořte si v Google Ads účtu konverzi a vložte do příslušných polí Conversion ID a Conversion Label. Funguje pouze pro typ konverze Nákup.

Kde získat kód pro měření konverzí?

  • Klikněte v levém menu na ikonu Cíle
  • Klikněte na Konverze a vyberte Přehled
  • Klikněte na tlačítko + Nová konverzní akce

Zde si vyberte, jaký druh konverze chcete měřit - zvolte Webové stránky

  • Zadejte URL webu, kde se mají konverze měřit.
  • Dále se držte pokyny a vyplňte požadované informace o konverzi, jako je název a hodnota konverze + zvolte jako typ konverze Nákup.
  • Hodnota není relevantní posílá se z e-shopu -> kolonku nevyplňovat.
  • Nakonec získáte měřící kód, který vložíte přímo na vaši webovou stránku, nebo ji vložíte na web přes Google Tag Manager.

Propojení Google Ads účtu s účtem Google Merchant Center

Google Merchant Center potřebujete k tomu, abyste byli schopni propagovat produktové skupiny. 

  • Přejděte do Google Merchant Center. Pokud účet Merchant Center ještě nemáte, vytvořte si nový podle pokynů zde.
  • Rozklikněte ikonu ozubeného kolečka Nastavení a nástroje.
  • Vyberte Aplikace a služby.

  • Klikněte na Přidat službu a přidejte svůj Google Ads účet, který chcete propojit.

Remarketing

je to funkce určená k oslovení uživatelů, kteří již jednou navštívili vaše stránky. Díky tomuto nástroji můžete svou reklamu zacílit na uživatele, kteří si prohlíželi Vaše stránky s nabídkou produktů či služeb, ale neuskutečnili žádný nákup nebo nákup nedokončili.

Zakoupili nějaký produkt či službu a vy jim následně chcete nabízet k těmto produktům příslušenství nebo jiné poprodejní/doplňkové služby.


Kde najdu měřící kód?

  • Klikněte na ikonu Nástroje
  • Klikněte na Sdílená knihovna a vyberte Správce publik a Zdroje vašich dat
  • U značky Google Ads klikněte na Podrobnosti.

  • Sjeďte úplně na konec stránky. Zde najdete nastavení značky pro remarketing, kde si zvolíte jak chcete značku nastavit.

Přidání nového správce k účtu Google Ads

  • Klikněte na ikonu administrátora
  • Klikněte na možnost Přístup a zabezpečení

  • Klikněte na modré tlačítko + .
  • Zadejte e-mailovou adresu uživatele, kterého chcete do účtu přidat.
  • Klikněte na Odeslat pozvánku.
  • Vyberte pak uživatelovu úroveň přístupu k účtu. Úroveň vyberete tak, že kliknete na úrovně přístupu uživatele ve sloupci Úroveň přístupu a vyberete si z několika možností. 
  • Uživatel musí pozvánku, co mu přijde na e-mail, přijmout, aby získal přístup k vašemu účtu Google Ads.
  • Pozvánku můžete zrušit kliknutím na možnost Zrušit ve sloupci Akce.
Pomohli jsme tímto vyřešit vaši otázku? Děkujeme za zpětnou vazbu Nepodařilo se odeslat zpětnou vazbu. Zkuste to prosím znovu.