Zboží
Počítání konverzí
Pokud chcete sledovat konverze, můžete na své stránky umístit měřící kódy. Existují dva druhy měření, které lze využít: standardní a omezené. Obecně se doporučuje využívat standardní měření.
Standardní měření umožňuje měřit počet provedených objednávek a jejich hodnoty, díky kterým zjistíte výkonnost svých kampaní. Při nasazení standardního měření je možné využívat API, díky kterému je možné používat bidovací nástroje třetích stran nebo vlastní řešení. API zároveň doporučujeme využít, pokud často potřebujete aktualizovat ceny – změny se projeví na Zboží.cz dříve, než při klasickém stahování XML feedu.
Omezené měření je podobné, nicméně v něm není možné využívat API klíč a získávat hodnocení ověřených zákazníků.
Nastavení standardního konverzního kódu
Po přihlášení do administrace Zboží.cz přejděte na záložku „Aukce a konverze“ a klikněte na „Měření konverzí“. Před získáním údajů potřebných k nasazení standardního konverzního kódu je nejdříve nutné odsouhlasit Smluvní podmínky a Dohodu o zpracování údajů.
Jakmile potvrdíte výše uvedené údaje, můžete získat unikátní tajný klíč, který je nezbytný pro nasazení standardního měření konverzí na vaší konverzní stránku.
Aby standardní měření správně fungovalo, ID provozovny a váš unikátní tajný klíč vložte do vaší administrace.
Po vložení ID provozovny a tajného klíče na vaší straně už jen zbývá čtvrtý krok, a to zapnout standardní měření konverzí v administraci Zboží.cz.