Sklik

Je nutné vytvořit si účet na doméně Seznamu. Postup jak založit účet Skliku najdete zde: https://napoveda.sklik.cz/sklik-zaciname/#registrace-do-skliku


Nastavení platby

Pro platbu reklamy Sklik slouží Seznam Peněženka, kterou je možné dobít bankovním převodem, platební kartou, online přímo z účtu klienta (do maximální výše 10 tis. Kč na jedno dobití) nebo prostřednictvím Seznam obchodního oddělení, případně přiděleného Account managera společnosti Seznam.cz.


Jak na to?

  • Přihlásit se 
  • Seznam peněženka - v horní liště po pravé straně (ikona peněženky)
  • Nastavení
  • Vše vyplníte. Prosím dbejte na správné vyplnění všech údajů a měny.

Nastavení měření konverzí

Měření konverzí pomáhá zjistit, zda vedou kliknutí na reklamu na vašich stránkách k žádoucím aktivitám zákazníků – například k nákupům, registracím, odesílání formulářů a podobně.


Kde získat kód pro měření konverzí?

  • otevřete si účet skliku
  • klikněte na nástroje
  • vyberte možnost sledování konverzí
  • klikněte na vytvořit konverzi
  • konverzi si pojmenujte a vyberte jaký typ konverze chcete měřit přidejte hodnotu - hodnota není relevantní posílá se z eshopu kolonku nevyplňovat a dejte uložit a vygenerovat kód. následně se vám objeví tabulka s měřícím konverzním kódem.

Retargeting 

je to funkce systému Sklik určená k oslovení uživatelů, kteří již jednou navštívili vaše stránky. Díky tomuto nástroji můžete svou reklamu zacílit na uživatele, kteří si prohlíželi Vaše stránky s nabídkou produktů či služeb, ale neuskutečnili žádný nákup nebo nákup nedokončili.

Zakoupili nějaký produkt či službu a vy jim následně chcete nabízet k těmto produktům příslušenství nebo jiné poprodejní/doplňkové služby.


Kde najdu měřící kód?

  • Otevřete si účet skliku
  • Klikněte na nástroje
  • Vyberte možnost Retargeting
  • klikněte na možnost zobrazit retargetingový kód
  • Otevře se vám tabulka s kódem

Jak vytvořit retargetingové publikum?

  • Otevřete si účet skliku
  • Klikněte na nástroje
  • Vyberte možnost Retargeting
  • Klikněte na ikonu vytvořit a zvolte možnost retargetingový seznam
  • vyplňte požadované údaje a klikněte na vytvořit seznam

Přidání nového správce k účtu Sklik

Sklik umožňuje poskytnout přístup do účtu bez nutnosti sdělit přihlašovací údaje. O přístup můžete požádat, nebo jej nabídnout v nastavení vašeho účtu. Podle nastavené úrovně přístupu přidělíte nebo vám budou přidělena následující práva:

  • Reportér statistik – Uživatel může do účtu pouze nahlížet, systém mu tak nedovolí vytvářet kampaně a provádět jakékoliv úpravy v jejich nastavení. Vytvářet a upravovat může pouze statistické reporty.
  • Správce kampaní – Uživatel má možnost do účtu nahlížet a plně využívat inzerentské rozhraní pro vytváření a nastavování kampaní.
  • Administrátor účtu – Uživatel může do účtu nahlížet a vytvářet / upravovat kampaně, statistické reporty i nastavení účtu. Může propojit účet Skliku s účtem Zboží.cz. V případě, že se napojovaný účet Zboží.cz nachází na jiném účtu než Sklik, je třeba zadat k účtu Zboží.cz přihlašovací jméno a heslo. Oproti Správci kampaní může spravovat přístupy jiných uživatelů do daného účtu.

Upozornění: Účet, který žádáte nebo mu nabízíte přístup, musí mít odsouhlasené smluvní podmínky reklamního systému Sklik a být registrovaný v Peněžence.

Žádost o přístup, nabídku přístupu nebo změnu úrovně přístupu musí druhý účet schválit. O veškerých úkonech v rámci schvalovacího procesu jsou informovány oba účty prostřednictvím systémových zpráv. Budete-li mít přístup alespoň do jednoho účtu, objeví se ve vašem inzerentském rozhraní záložka "Účty".

Pomohli jsme tímto vyřešit vaši otázku? Děkujeme za zpětnou vazbu Nepodařilo se odeslat zpětnou vazbu. Zkuste to prosím znovu.