Sklik
Je nutné vytvořit si účet na doméně Seznamu. Postup jak založit účet Skliku najdete zde: https://napoveda.sklik.cz/sklik-zaciname/#registrace-do-skliku
Nastavení platby
Pro platbu reklamy Sklik slouží Seznam Peněženka, kterou je možné dobít bankovním převodem, platební kartou, online přímo z účtu klienta (do maximální výše 10 tis. Kč na jedno dobití) nebo prostřednictvím Seznam obchodního oddělení, případně přiděleného Account managera společnosti Seznam.cz.
Jak na to?
- Přihlásit se
- Seznam peněženka - v horní liště po pravé straně (ikona peněženky)
- Nastavení
- Vše vyplníte. Prosím dbejte na správné vyplnění všech údajů a měny.
Nastavení měření konverzí
Měření konverzí pomáhá zjistit, zda vedou kliknutí na reklamu na vašich stránkách k žádoucím aktivitám zákazníků – například k nákupům, registracím, odesílání formulářů a podobně.
Kde získat kód pro měření konverzí?
- otevřete si účet skliku
- klikněte na nástroje
- vyberte možnost sledování konverzí
- klikněte na vytvořit konverzi
- konverzi si pojmenujte a vyberte jaký typ konverze chcete měřit přidejte hodnotu - hodnota není relevantní posílá se z eshopu kolonku nevyplňovat a dejte uložit a vygenerovat kód. následně se vám objeví tabulka s měřícím konverzním kódem.
Retargeting
je to funkce systému Sklik určená k oslovení uživatelů, kteří již jednou navštívili vaše stránky. Díky tomuto nástroji můžete svou reklamu zacílit na uživatele, kteří si prohlíželi Vaše stránky s nabídkou produktů či služeb, ale neuskutečnili žádný nákup nebo nákup nedokončili.
Zakoupili nějaký produkt či službu a vy jim následně chcete nabízet k těmto produktům příslušenství nebo jiné poprodejní/doplňkové služby.
Kde najdu měřící kód?
- Otevřete si účet skliku
- Klikněte na nástroje
- Vyberte možnost Retargeting
- klikněte na možnost zobrazit retargetingový kód
- Otevře se vám tabulka s kódem
Jak vytvořit retargetingové publikum?
- Otevřete si účet skliku
- Klikněte na nástroje
- Vyberte možnost Retargeting
- Klikněte na ikonu vytvořit a zvolte možnost retargetingový seznam
- vyplňte požadované údaje a klikněte na vytvořit seznam
Přidání nového správce k účtu Sklik
Sklik umožňuje poskytnout přístup do účtu bez nutnosti sdělit přihlašovací údaje. O přístup můžete požádat, nebo jej nabídnout v nastavení vašeho účtu. Podle nastavené úrovně přístupu přidělíte nebo vám budou přidělena následující práva:
- Reportér statistik – Uživatel může do účtu pouze nahlížet, systém mu tak nedovolí vytvářet kampaně a provádět jakékoliv úpravy v jejich nastavení. Vytvářet a upravovat může pouze statistické reporty.
- Správce kampaní – Uživatel má možnost do účtu nahlížet a plně využívat inzerentské rozhraní pro vytváření a nastavování kampaní.
- Administrátor účtu – Uživatel může do účtu nahlížet a vytvářet / upravovat kampaně, statistické reporty i nastavení účtu. Může propojit účet Skliku s účtem Zboží.cz. V případě, že se napojovaný účet Zboží.cz nachází na jiném účtu než Sklik, je třeba zadat k účtu Zboží.cz přihlašovací jméno a heslo. Oproti Správci kampaní může spravovat přístupy jiných uživatelů do daného účtu.
Upozornění: Účet, který žádáte nebo mu nabízíte přístup, musí mít odsouhlasené smluvní podmínky reklamního systému Sklik a být registrovaný v Peněžence.
Žádost o přístup, nabídku přístupu nebo změnu úrovně přístupu musí druhý účet schválit. O veškerých úkonech v rámci schvalovacího procesu jsou informovány oba účty prostřednictvím systémových zpráv. Budete-li mít přístup alespoň do jednoho účtu, objeví se ve vašem inzerentském rozhraní záložka "Účty".