Chat Crisp

Aplikace pro zasílání zpráv, které vám umožní chatovat se svými zákazníky.

Výhody aplikace

  • Má skvělou mobilní aplikaci, díky které dokážete na zprávy  reagovat odkudkoli.
  • Funguje na principu týmové spolupráce operátorů. Všichni ví, které dotazy už byly zodpovězeny a které na vyřízení ještě čekají.
  • Jazyk chatu se automaticky přizpůsobuje jazyku webu a operátorovi se zobrazí informace o tom, jakým jazykem hovoří zákazník.
  • Uživatelská data jsou přímo v chatu. Máte-li e-shop a zákazník je přihlášený, znáte například:
  • jeho jméno, e-mail a telefon z uživatelského účtu
  • datum a kód poslední objednávky
  • celkový počet objednávek
  • celkový počet stornovaných objednávek
  • celkovou útratu
  • máte-li i B2B zákazníky, tak informaci, zdali se jedná o B2B 

Nastavení

  1. Běžte na stránky www.crisp.chat, klikněte na tlačítko "Get started" vpravo nahoře a zaregistrujte si účet.
  2. E-mailem Vám přijde kód pro integraci na Vašich webových stránkách nebo e-shopu, ze kterého si vykopírujete pouze šedě zvýrazněnou část.
  3. V administraci e-shopu v Nastavení > Nastavení e-shopu > Globální nastavení > Měřicí kódy (naleznete úplně dole v sekci Crisp, kam tento kód vložíte... A chatujete!)

Nezapomeňte Crisp doplnit do vašich Zásad zpracování osobních údajů (do sekce Příjemci osobních údajů). Vývojářská firma se jmenuje Crisp IM SARL (registration number: 833085806)

Pokud by se Vám e-mail s kódem pro integraci ztratil, kód najdete i v administraci Crisp. Po přihlášení do administrace Crisp přejděte do "Settings" (ozubené kolo vlevo dole) > Website settings > Tlačítko Integrations > HTML, odkud opět vyberete jen kombinaci čísel a písmen v uvozovkách za spojením CRISP_WEBSITE_ID=.