8. USP lišta

Co byste si měli představit pod názvem USP lišta? USP (z anglického Unique Selling Proposition) jsou jedinečné prodejní argumenty a zpravidla pod tímto názvem prezentujeme hlavní výhody Vašeho e-shopu pro zákazníky. Například:

  • Doprava zdarma od ...
  • X kamenných prodejen
  • Y tisíc položek skladem
  • Věrnostní slevy
  • Výměna do Z dnů atd...

Doposud tento prvek býval napevno zakomponovaný v kódu a ve chvíli, kdy bylo potřeba změnit nějaký text, např. cenu v „dopravě zdarma od“, musel zasáhnout kodér. Nad tímto jsme se zamysleli a řekli si, jak by bylo užitečné, kdybyste měli možnost editovat své unikátní prodejní argumenty sami, pomocí editoru.

Vytvoření nové USP lišty

Pokud byste USP lištu rádi využili například v některé z obsahových stránek, naleznete ji mezi Pokročilými bloky v levém menu editoru obsahu.

Po přetažení USP lišty do obsahové části stránky se objeví nastavení čtyř základních výhod. Maximální počet výhod, které můžete použít, je pět, aby se vedle sebe dobře vešly. Jejich počet nastavíte pomocí táhla.

Jednotlivé texty a ikonky u každé z výhod si nastavíte kliknutím na Nastavení sloupce.

Pokud budete výhod používat méně než čtyři, doporučujeme USP lištu kombinovat s blokem Sloupec na střed, resp. umístit ji do něj. Výsledek je potom přehlednější, hezčí.