Nástěnka (dashboard)
Nástěnka administrace (úvodní dashboard) slouží jako úvodní rozcestník s rychlými odkazy na často používané seznamy a funkce. Na jednom místě tak máte přehled o tom nejdůležitějším. Jedná se o první místo, kde se uživatel nachází po přihlášení do administrace systému wpjshop.
Hned v první části nástěnky najdete základní statistiky, které vám poskytnou rychlý přehled o:
- Tržbách za aktuální den
- Počtu objednávek za aktuální den (hodnota nezahrnuje stornované a vratkové objednávky)
- Nevyřízených objednávkách
- Počtu produktů v e-shopu
Dále tu najdete sekci Události, která vás upozorní na důležité informace, například:
- Blížící se termín pro vyřízení objednávek
- Technické problémy, které vyžadují vaši pozornost
Vše je připraveno tak, abyste měli klíčové informace na jednom místě a mohli je rychle řešit.
V další sekci nástěnky najdete praktické odkazy ke Zboží, Objednávkám a Obsahu. Díky těmto odkazům se snadno dostanete k:
- Přehledům jednotlivých agend
- Možnostem jejich přímé editace
Všechny důležité funkce tak opět máte na jednom místě, abyste mohli spravovat váš e-shop rychle a efektivně.
V poslední sekci nástěnky najdete odkazy na důležité zdroje pro vzdělávání a informace, které vám pomohou s efektivní správou e-shopu:
- Nápověda – Odkaz vás přesměruje na stránku s přehlednou nápovědou pro jednotlivé funkce a moduly našeho systému.
- Roadmapa – Přehled plánovaných vylepšení a budoucích funkcí e-shopu - odkaz na veřejnou Trello nástěnku.
- Klientská sekce – Váš účet v portálu, kde můžete snadno nahlásit chybu systému nebo zadat váš nový požadavek na rozšíření funkcí (zakázku).
- Historie newsletterů – Zde se můžete jednoduše přihlásit k emailovým novinkám z WPJ.
- Kontaktní údaje na zákaznickou podporu – Snadný přístup k informacím, jak se spojit s naším týmem v případě dotazů nebo problémů.
- Informace o posledních změnách – Přehled aktualizací a novinek v systému wpjshop (changelog). Zde se dozvíte i o menších úpravách. Novinky přidáváme zpravidla několikrát týdně. Vždy je sledujte, ať vám žádná změna nebo vylepšení neuteče a uděláte případné kroky potřebné z vaší strany.
Oblíbené
V pravém horním rohu naleznete ikonku srdíčka, sekci Oblíbené. V této sekci máte možnost rychle vyhledávat mezi produkty, objednávkami, uživateli, vratkami a reklamacemi. Může proto být ideální startovní pozicí například pro oddělení zákaznické podpory.
Dále se zde objeví tlačítka s rychlými odkazy na filtry napříč celou administraci, které si nastavíte jako oblíbené (v naší ukázce na screenshotu níže je to tlačítko „Nové objednávky“).
💡 Tuto nabídku vyvoláte pomocí klávesy F1 (příp. Fn + F1 na MacOS). Klávesou F2 se rovnou aktivuje pole Najít produkt a pomocí F3 se dostanete do pole Najít objednávku.
