Jak zadávat chyby do zákaznické sekce


Máme pro Vás skvělé tipy, jak se stát nejoblíbenějším zákazníkem naší zákaznické podpory! Připravili jsme pro vás několik jednoduchých, ale efektivních rad:


  1. Buďte konkrétní: Nezapomeňte přesně popsat chybu nebo problém, se kterým se potýkáte. Čím více informací nám poskytnete, tím rychleji a efektivněji ho pro vás vyřešíme. Máme prostě rádi jasné informace!
  2. Nebojte se nasnímat snímky obrazovky nebo nahrát krátké video, které ukazuje na daný problém. Je to jednoduché a jak na to se můžete inspirovat v naší nápovědě. Ať už jste profesionál nebo začátečník, můžete to zvládnout na počítači nebo mobilním telefonu.
  3. Klíčové údaje jsou důležité: Pokud je to možné, kromě printscreenů a videí uvádějte odkazy, čísla objednávek, produktu, feedu, čísla chyb nebo jiné relevantní informace do textu požadavku. Neustále opisovat složitější čísla a záznamy z videí nebo printscreenů je poměrně náročné i pro velmi zkušeného jogína. Výrazně nám to pomůže při zpracování Vašeho požadavku. Nezapomeňte také zmínit, jaký prohlížeč používáte!
  4. V ideálním případě prosím označte na snímku obrazovky tu část, kde přesně vidíte problém. Ulehčíte nám tím práci a my budeme mít přesnější přehled o tom, co je třeba opravit.
  5. Stručnost je ctnost: Snažte se být tedy struční a jasně formulujte svůj požadavek. Zdlouhavé popisy mohou zabrat čas, který bychom raději věnovali řešení vašeho problému.
  6. Pokud máte více problémů, vytvořte pro každý z nich samostatný požadavek. Tak se nám lépe pracuje a vaše problémy budou rychleji vyřešeny.  
  7. Pokud Vám chybu hlásí Váš zákazník, zkuste si ji sami nejprve reprodukovat a zjistit, jestli se stále vyskytuje. Někdy se totiž jedná o jednorázovou záležitost, která už je vyřešena. 
  8. Velkou část požadavků vyhodnotíme jako cizí chybu. Zkuste nejdříve zauvažovat nad tím, jestli jste v poslední době neprovedli nějakou změnu ve vašem účetním systému nebo v systémech, které jsou k Vašemu e-shopu připojené. Prověřte, jestli nějakým nedopatřením nezadáváte již řešený požadavek z předchozí doby. Ušetříte tím sobě i nám práci a čas.
  9. Před zadáním zákaznického požadavku si zkontrolujte správné nastavení v administraci a napojených systémech.
  10. Prověřte Aktivity log, který primárně slouží k identifikaci zdroje problému.



Jak vytvořit snímek obrazovky nebo její části:


Windows

  1. Stiskněte klávesu Windows + Shift + S. Tím se aktivuje režim zachytávání obrazovky.
  2. Ukáže se nástroj pro zachycení obrazovky s různými možnostmi (např. obdélník, volný tvar, úplná obrazovka). Vyberte požadovanou možnost, nebo rovnou označte část obrazovky tažením myši a současně držte zmáčknuté levé myšítko. Jakmile jej pustíte, uloží se Vám do schránky takto vybraná část obrazovky. V panelu oznámení se Vám nabídne využití výstřižků, kde tento snímek můžete přímo upravit, zvýraznit požadovanou oblast atp.
  3. V případě potřeby otevřete program pro úpravu obrázků, kde můžete zvýraznit nebo textový editor a vložte snímek pomocí klávesové zkratky Ctrl+V nebo pravého tlačítka myši.


MAC

Snímek vybraného okna s okamžitým úpravou:


  1. Stiskněte klávesovou zkratku Command (⌘) + Shift + 4 + mezerník. Kurzor se změní na fotoaparát.
  2. Klikněte na okno, které chcete zachytit. Snímek obrazovky se okamžitě udělá a otevře se ve středním rohu obrazovky, kde můžete provést rychlé úpravy (označení, popisky, atd.).
  3. Kliknutím na tlačítko "Uložit" uložíte snímek obrazovky na vybrané místo.

Jak natočit video v aplikaci Loom

https://www.loom.com/share/10d1231ff4b645e0800ef58e32374ca6