Jak zadávat chyby do zákaznické sekce
Máme pro Vás skvělé tipy, jak se stát nejoblíbenějším zákazníkem naší zákaznické podpory! Připravili jsme pro vás několik jednoduchých, ale efektivních rad:
- Buďte konkrétní: Nezapomeňte přesně popsat chybu nebo problém, se kterým se potýkáte. Čím více informací nám poskytnete, tím rychleji a efektivněji ho pro vás vyřešíme. Máme prostě rádi jasné informace!
- Nebojte se nasnímat snímky obrazovky nebo nahrát krátké video, které ukazuje na daný problém. Je to jednoduché a jak na to se můžete inspirovat v naší nápovědě. Ať už jste profesionál nebo začátečník, můžete to zvládnout na počítači nebo mobilním telefonu.
- Klíčové údaje jsou důležité: Pokud je to možné, kromě printscreenů a videí uvádějte odkazy, čísla objednávek, produktu, feedu, čísla chyb nebo jiné relevantní informace do textu požadavku. Neustále opisovat složitější čísla a záznamy z videí nebo printscreenů je poměrně náročné i pro velmi zkušeného jogína. Výrazně nám to pomůže při zpracování Vašeho požadavku. Nezapomeňte také zmínit, jaký prohlížeč používáte!
- V ideálním případě prosím označte na snímku obrazovky tu část, kde přesně vidíte problém. Ulehčíte nám tím práci a my budeme mít přesnější přehled o tom, co je třeba opravit.
- Stručnost je ctnost: Snažte se být tedy struční a jasně formulujte svůj požadavek. Zdlouhavé popisy mohou zabrat čas, který bychom raději věnovali řešení vašeho problému.
- Pokud máte více problémů, vytvořte pro každý z nich samostatný požadavek. Tak se nám lépe pracuje a vaše problémy budou rychleji vyřešeny.
- Pokud Vám chybu hlásí Váš zákazník, zkuste si ji sami nejprve reprodukovat a zjistit, jestli se stále vyskytuje. Někdy se totiž jedná o jednorázovou záležitost, která už je vyřešena.
- Velkou část požadavků vyhodnotíme jako cizí chybu. Zkuste nejdříve zauvažovat nad tím, jestli jste v poslední době neprovedli nějakou změnu ve vašem účetním systému nebo v systémech, které jsou k Vašemu e-shopu připojené. Prověřte, jestli nějakým nedopatřením nezadáváte již řešený požadavek z předchozí doby. Ušetříte tím sobě i nám práci a čas.
- Před zadáním zákaznického požadavku si zkontrolujte správné nastavení v administraci a napojených systémech.
- Prověřte Aktivity log, který primárně slouží k identifikaci zdroje problému.
Jak vytvořit snímek obrazovky nebo její části:
Windows
- Stiskněte klávesu Windows + Shift + S. Tím se aktivuje režim zachytávání obrazovky.
- Ukáže se nástroj pro zachycení obrazovky s různými možnostmi (např. obdélník, volný tvar, úplná obrazovka). Vyberte požadovanou možnost, nebo rovnou označte část obrazovky tažením myši a současně držte zmáčknuté levé myšítko. Jakmile jej pustíte, uloží se Vám do schránky takto vybraná část obrazovky. V panelu oznámení se Vám nabídne využití výstřižků, kde tento snímek můžete přímo upravit, zvýraznit požadovanou oblast atp.
- V případě potřeby otevřete program pro úpravu obrázků, kde můžete zvýraznit nebo textový editor a vložte snímek pomocí klávesové zkratky Ctrl+V nebo pravého tlačítka myši.
MAC
Snímek vybraného okna s okamžitým úpravou:
- Stiskněte klávesovou zkratku Command (⌘) + Shift + 4 + mezerník. Kurzor se změní na fotoaparát.
- Klikněte na okno, které chcete zachytit. Snímek obrazovky se okamžitě udělá a otevře se ve středním rohu obrazovky, kde můžete provést rychlé úpravy (označení, popisky, atd.).
- Kliknutím na tlačítko "Uložit" uložíte snímek obrazovky na vybrané místo.
Jak natočit video v aplikaci Loom