7. Slovenské EET 2024

Modul SKEET zřizuje komunikaci se slovenským systémem pro EET.


Pro propojení je třeba mít zřízené údaje u Nine Digit (odkaz), zprovozněný a nastavený e-cloud.

Přiložené údaje slouží pouze pro názornou ukázku. Ostré data je potřeba získat ze strany Nine Digit

Nastavení propojení

Nastavení na prodejně

  1. Na počítač, kde probíhá prodej, je potřeba stáhnout a nainstalovat Portos ekasu: odkaz zde
  2. Spustit aplikaci "Portos eKasa" (nebo v prohlížeči otevřít adresu "localhost:3010")
  3. V nabídce vlevo vyberte možnost "Nastavení" a přejděte na kartu "Rozšíření"
    1. Vedle položky "Cloud" zaškrtněte přepínač, aby bylo toto rozšíření aktivní
    2. Zkopírujte kód pokladny do pole "Kód pokladny online" (najdete ho v sekci "Subjekty"), jedná se o 17místný číselný kód
    3. Do pole "Identifikátor organizace" zadejte" (0a000a-0a0a-aa0a0aaa0000 údaj od Nine Digit)
    4. Do pole "Veřejný klíč" zadejte: (aaa000aa00a0a00000000a0000a0a000 údaj od Nine Digit)
    5. Do pole "Private Key" zadejte: (0a000000a0aa0a00a0...00aaa0a0a0aa0a0 údaj od Nine Digit)
  4. Vpravo nahoře stiskněte tlačítko Uložit
  5. Po několika sekundách by měla kontrola stavu (pod nadpisem Cloud) zeleně indikovat správnost zadaných údajů

Pro více informací o nastavení a napojení kontaktujte Nine Digit (kontaktní formulář)

Nastavení na e-shopu

  1. Na e-shopu je nutné mít zapnutý modul SKEET.
  2. V nastavení (Nastavení -> Nastavení e-shopu -> Globální nastavení -> SK EET) je potřeba nastavit správně následující údaje:
    1. Zapnout přepínač "EET aktivní"
    2. Do pole "Tenant ID" zadejte: (0a000aa0-a00a-a00a-0a0a-aa0a0aaa0000 údaj od Nine Digit)
    3. Do pole "Public Key" zadejte: (aaa000aa00a0a00000000a0000a0a000 údaj od Nine Digit)
    4. Do pole "Private Key" zadejte: (0a000000a0aa0a00a0...00aaa0a0a0aa0a0 údaj od Nine Digit)
    5. Do pole "Cash Register Code (ORP)" zadejte: (01234567891234567 údaj od Nine Digit)
    6. Kvůli otestování je dobré vybrat u "Testing receipt": Testing - účtenky se vytisknou proškrtnuté a nebudou zaneseny do e-cloudu.

Jak probíhá komunikace

Pokud je správně komunikace nastavena, tak odesílání požadavků do slovenského EET se děje automaticky. Akce je navěšena na zaplacení objednávky.


Jakmile je objednávka zaplacena, tak se odešle požadavek. Pokud dojde k rozdělení platby, tak se pošlou dva různé požadavky až po celkovém zaplacení.


Pokud by z nějakého důvodu proces selhal, tak by měl být výsledek uložen v aktivity logu v administraci.


Schéma funkcí

Pomohli jsme tímto vyřešit vaši otázku? Děkujeme za zpětnou vazbu Nepodařilo se odeslat zpětnou vazbu. Zkuste to prosím znovu.