Hlídací pes


Využijte možnost reaktivovat zákazníka, který v minulosti projevil zájem o produkt, který v daný moment nebyl dostupný. Modul Hlídací pes umožňuje informovat potenciální zákazníky e-mailem o naskladnění doposud vyprodaného zboží nebo snížení ceny produktu.

Jak funguje hlídací pes?

V detailu produktu, který je vyprodaný, se objeví možnost hlídání produktu. Zákazník zadá e-mailovou adresu, na kterou chce zaslat upozornění, a potvrdí tlačítkem.

V okamžiku, kdy se na e-shop daný produkt naskladní, dochází k informování zákazníků, kteří mají hlídání produktu aktivní:

  • naskladníte-li 30 % a méně kusů produktů, než je zákazníků s hlídacím psem, všichni zapsané zákazníci dostanou upozornění e-mailem, ale v seznamu hlídacího psa zůstávají,
  • naskladníte-li takové množství produktů, které pokryje více než 30 % zákazníků s hlídáním produktu, všem se rozešle e-mailové upozornění a smažou se ze seznamů hlídacího psa.

Ukázka hlídacího psa – může zákazníka informovat, až bude produkt skladem, nebo až jeho cena klesne pod určitou hranici.
Ukázka jednoduchého hlídacího psa, který zákazníka informuje v okamžiku, kdy bude produkt opět skladem.

Pokud se k hlídání produktů přihlásí registrovaný uživatel, ve svém uživatelském účtu pak nalezne záložku Hlídané zboží, kde může jednotlivá hlídání spravovat.

Seznam hlídaného zboží v zákaznickém účtu registrovaného uživatele.

➡️ Zboží > Hlídací pes

V administraci najdete seznam všech hlídání – můžete ho použít pro informaci o tom, o jaké vyprodané produkty z vašeho e-shopu zákazníci projevují zájem.

Pokud hlídací pes nebyl součástí prvotního návrhu vašeho e-shopu a přáli byste si ho svým zákazníkům poskytnout, obraťte se na naše oddělení zákaznické péče. Zajistí implementaci funkce a doplnění do šablon e-shopu.

Pomohli jsme tímto vyřešit vaši otázku? Děkujeme za zpětnou vazbu Nepodařilo se odeslat zpětnou vazbu. Zkuste to prosím znovu.