Správa poboček
Modul Správa poboček přináší užitečné funkce zejména pro B2B obchodníky. Umožňuje sloučit správu několika uživatelských účtu pod jeden, tedy vytvářet podřazené zákaznické účty.
Důvodů, proč je potřeba pobočky využít, může být řada. Jedním z častých důvodů je to, že B2B zákazníkům nechcete umožnit editaci fakturačních či dodacích údajů, ať už je příčinou technické omezení na straně propojeného ERP, ochrana dat či zamezení osobních nákupů tzv. „na firmu“.
Jak modul funguje z pohledu zákazníka?
Jednotlivé pobočky se založí pomocí tlačítka Založit pobočku ve Správě poboček v uživatelském účtu. Je možné pobočkám nastavit heslo a umožnit jim se do e-shopu přihlašovat samostatným vlastním účtem. Údaje pobočky se pak v objednávce použijí jako dodací, zatímco fakturační údaje zůstanou stále nastavené podle nadřazeného účtu.
Správce poboček (nadřazený účet) může objednávat zboží na jakoukoli z poboček. V košíku se pak zobrazuje pole „Vyberte pobočku“. Ve svém uživatelském účtu vidí souhrn objednávek na všechny pobočky.
Modul Správa poboček z pohledu administrátora
Administrátoři e-shopu mohou do správy poboček zasáhnout z administrace. U každého uživatele přibyde záložka Správa poboček, kde je zobrazený přehled všech podřazených účtů a možné některou z nich odebrat nebo naopak zařadit další, již existující uživatelský účet.