Pokladna - editace objednávek

⚠️ Důležité: Změny nejsou trvalé, dokud objednávku neuložíte

Pokladní systém nově umožňuje editaci objednávek. Díky této funkci můžete jednoduše upravovat počty položek v objednávce, přičemž systém automaticky hlídá dostupnost na skladě a provádí související skladové operace.

Zahájení editace

    • Načtěte existující objednávku do pokladny, nebo editujte uložený nákup

Dostupné úpravy

    • Přidávání/odebírání produktů, úprava množství, skenování čárovým kódem, vložení textových položek, přiřazení zákazníka, aplikace slevových kupónů, použití věrnostních bodů, nastavení slevy na položku a další...

Stav objednávky

    • Automatický přepočet při každé změně
    • Dočasné změny pouze v pokladně
    • Indikátor změn ⚠️: žlutý trojúhelník na záložce s objednávkou
      • Signalizuje přepočítaný stav košíku a neuložené úpravy

Uložení změn

    • Automatické uložení
      • Při kliknutí na platbu
    • Manuální uložení
      • Přes menu (hamburger) u přechodu k zaplacení/vyřízení
      • Volba 'Uložit objednávku'

Aplikování slev

Při úpravě existující objednávky lze aplikovat pouze tři různé typy slev

Uplatnění věrnostních (bonusových) bodů

    • zákazník může využít své nasbírané body z předchozích nákupů pro získání slevy

Použití slevového kupónu

    • možnost zadat kód kupónu pro získání odpovídající slevy

Individuální sleva na položce

    • přímá úprava ceny/slevy konkrétního produktu v nákupním košíku

Zbývající typy slev lze aplikovat výhradně v průběhu vytváření nové objednávky.


Práce se skladem

Funkce dostupné pouze pro klienty se skladem u WPJ

Nevychystaná objednávka

    • Proces dokončení
      • Zásoby se automaticky berou z pozic napojených na lokace
      • Využívá se sklad přiřazený k pokladně
      • Funguje stejně jako standardní nákup

Částečně/plně vychystaná objednávka

    • Při dokončení
      • Systém porovná uloženou objednávku s obsahem boxu
      • Možné scénáře
        • Přebytek v boxu
          • Nadbytečné zboží se přesune na stůl pro vrácení
          • Pozice určena nastavením pokladny
        • Nedostatek v boxu
          • Chybějící zásoby se doplní ze skladu pokladny

Ruční dovychystání čtečkou

    • Postup
      • Načtení částečně vychystané objednávky do systému PDA
      • Pomocí čtečky je nutné dovychystat chybějící zásoby

⚠️ Při nedostupnosti zásob je zobrazena chybová hláška

Správa šarží

    • Přidávání do boxu
      • Systém automaticky vybírá šarže podle data spotřeby
      • Prioritně se použije šarže s nejbližším datem spotřeby
    • Odebírání z boxu
      • Systém automaticky vybírá šarže podle data spotřeby
      • Prioritně se odebírá šarže s nejvzdálenějším datem spotřeby

⚠️ Důležité upozornění

  • Nelze editovat objednávku když
    • Prošla procesem vychystávání a má nastavené datum uzavření
    • Například: Po uzavření a zabalení do balíku je objednávka finální

Vratky a sklad v pokladně


  1. Vytvoření vratky

    • Vytvořit vratku z existující objednávky
    • Vytvořit vratkovou objednávku
    • Potvrdit přijetí zboží
  1. Zpracování v pokladně

    • Načtení vratkové objednávky do pokladny
    • Možnost standardní editace objednávky
  1. Naskladnění vráceného zboží

    • Pomocí vratky se naskladní vrácené produkty na pozici příjmu zboží (dle nastavení skladu)
  1. Dokončení procesu

    • Pokladna nehýbe skladově se zápornými kusy
    • Finální krok:
      • Vyrovnání boxu
      • Přesun do virtuálního boxu a následné vysypání

⚠️ Důležité: Dodržujte správné pořadí kroků

Pomohli jsme tímto vyřešit vaši otázku? Děkujeme za zpětnou vazbu Nepodařilo se odeslat zpětnou vazbu. Zkuste to prosím znovu.