Slučování objednávek

Dvě objednávky je možné sloučit. Klikněte na tlačítko pro sloučení objednávky a vyberte objednávku, do které chcete editovanou objednávku sloučit.

Originální objednávka se stornuje a všechny položky, platby, EET, a dárkové poukazy se přesunou do druhé objednávky.

Dříve se tato potřeba často řešila tak, že se zkopírovaly pouze produkty z jedné objednávky do druhé a slučovaná objednávka se stornovala. Toto chování mohlo způsobit řadu problémů – například se stornovanými dárkovými poukazy, ztracenými platbami a podobně.

Nově se položky objednávky přesouvají společně se všemi platbami, EET, generovanými poukazy a dalšími. Stornovaná objednávka skončí jako úplně prázdná. Naopak sloučená objednávka obsahuje vše z obou objednávek.

V krajním případě se tak může stát, že sloučená objednávka bude mít dvě položky s dopravou. To je často v pořádku (například již proběhla platba a zabrání se vzniku přeplatku, který by bylo třeba vracet). Případně provést přepočet dopravy je možné pomocí tlačítka "přepočítat".

Pomohli jsme tímto vyřešit vaši otázku? Děkujeme za zpětnou vazbu Nepodařilo se odeslat zpětnou vazbu. Zkuste to prosím znovu.