Slevy

Zde si ukážeme několik možností jednodušších slev, které lze v Kupshopu nastavit.

➡️Objednávky > Odběrové slevy

Možné podmínky slev:

  • Nákup za cenu 
  • Nákup počtu kusů  
  • Nákup do data  
  • Uplatnění slevového kupónu

Možné typy slev:

  • Procentuální sleva z nákupu
  • Pevná částka
  • Dárek k nákupu
  • Cenová hladina (viz níže)

Sleva při nákupu nad určitou částkou

Na prvním příkladu vidíte nastavení pro případ, kdy zákazník nakoupí za více než 5000 Kč (včetně) a získá tím 10% slevu na celý nákup.

Slevový kupón

Na druhém příkladu vidíte, že při zadání kupónu napoveda_wpj získá zákazník 1000 Kč slevu.

Cenová hladina

Cenová hladina slouží pro individuální nastavení slev. Lze nastavit slevy pro samostatné produkty, sekce a výrobce.
Klasickým příkladem využití je zlevnění kategorie produktů po dobu výprodeje či poskytnutí slevy pouze pro část sortimentu například v kombinaci se slevovým kupónem (zadá-li zákazník kupón, aktivuje se mu konkrétní cenová hladina).

Jako první si vytvoříme novou cenovou hladinu.

➡️Nastavení > Cenové hladiny

Za druhé nastavíme, co chceme při aplikování cenové hladiny zlevnit. Přejdeme tedy do ➡️Nastavení > Cenové hladiny > Požadovaná hladina a nastavíme slevy na kartách Jednotliví výrobci, Jednotlivé sekce, Jednotlivé zboží. Nejvyšší prioritu (a použijí se tedy na e-shopu) mají slevy nastavené pro jednotlivé produkty, poté sekce, nejnižší prioritu mají výrobci.

Následně si otevřeme ➡️Objednávky > Odběrové slevy a nadefinujeme, za jakých podmínek sleva platí, pro koho je určena, kolikrát a do kdy jí lze využít. 

Ukázková sleva funguje pro všechny návštěvníky a dealery (B2B uživatele), kteří nakoupí od 1. 1. 2015 do 31. 1. 2015 více než za 1 Kč.

Pokročilejší nastavení slev, kombinace podmínek atp. nabízí Modul Slevy 2020.