Doprava a platba

Nastavení dopravy a platby se skládá ze dvou částí. Nejprve vytvoříte všechny možnosti dopravy a všechny možnosti, jak je možné za objednávku zaplatit, poté definujete jejich možné kombinace. Postupujte následovně:

Doprava

➡️Nastavení > Doprava a platba > Doprava

Nový záznam vytvořte pomocí tlačítka + Přidat dopravu v levé části obrazovky. V novém okně vyplňte údaje o metodě dopravy, zejména její název a cenu, a uložte.

Vyplníte-li, jak dlouho daným způsobem trvá zásilku doručit a do kolika hodin mají uživatelé čas objednávat, abyste objednávku stihli expedovat ještě dnes, dokážeme s těmito údaji pracovat a zobrazit očekávaný termín doručení zákazníkům v e-shopu.

Přednastavené metody dopravy můžete buď editovat kliknutím na jejich název, nebo vymazat – po kliknutí na jejich název se otevře nové okno, v jehož spodní části se nachází tlačítko Smazat.

Platba

➡️Nastavení > Doprava a platba > Platba

Stejným způsobem postupujte i v sekci Platba.

Způsoby doručení

Nyní spojíme všechny povolené kombinace dopravy a platby, aby nedocházelo k tomu, že zákazník vytvoří nemožnou kombinaci (například k dopravě Českou poštou vybere platební metodu Platba v hotovosti na prodejně).

➡️Nastavení > Doprava a platba > Způsoby doručení

Kliknutím na + Přidat způsob doručení v levé části obrazovky vytvořte novou kombinaci. Vyberte Způsob doručení a Způsob placení. Pokud necháte pole Cena nevyplněné, vypočítá se jako součet ceny dopravy a ceny platby (doporučujeme). Vyplníte-li částku, bude mít tato hodnota vyšší prioritu a použije se na e-shopu. Při změně ceny dopravy ale pak musíte myslet na to, abyste cenu za způsob doručení aktualizovali ručně. Můžete také nastavit doručení zdarma při překročení určité ceny nákupu vyplněním políčka Nezapočítat od.

Pořadí, ve kterém se jednotlivé způsoby dopravy a platby zobrazují na e-shopu je dáno pořadím Způsobů doručení v administraci. To můžete v případě potřeby upravit přetažením jednotlivých způsobů doručení myší.