Návod na dobití kreditu

Sepsali jsme pro Vás návod, jak dobít kredit v různých kanálech pro reklamu.

Stručný návod na přidání uživatele do účtu Google Ads a provedení platby.

Provedení platby

Po dohodě obdržíte na emailovou pozvánku. Následně budete postupovat dle obrázku níže.

Platba se dá provést buď online z karty nebo převodem. 

  • Přihlásit se > Karta - Fakturace > Nastavení fakturace > Vše vyplníte

Dbejte prosím na správné vyplnění všech údajů a měny.

Po přidání základních údajů zde budete mít pouze "Automatickou platbu", jelikož systém Google Ads již v České republice nepodporuje platby manuální.


Hranice platby

Platby jsou účtovány vždy měsíčně ve stejný den, kdy dosáhnou předem určené výše nazývané hranice platby. Nemusíte se tedy bát, že se Vám reklamy přestanou zobrazovat. 

Vaše hranice platby je nejprve nastavena na určitou částku. Pokaždé, když váš účet dosáhne tohoto limitu ještě před datem příští automatické platby, se hranice zvýší, a to až do nejvyšší možné hodnoty. Limity se liší podle účtu, země a měny. Aktuální hranici platby naleznete po přihlášení ke svému účtu. Pokud náklady na účtu narůstají rychle, může fakturovaná částka hranici mírně překročit. 

Upozornění: Pokud vaše předchozí platba proběhla 29., 30. nebo 31. dne v měsíci, může se automatická platba v následujícím měsíci provést dříve, aby bylo datum platné i v kratším měsíci (například v přestupném roce).


Automatická platba

Po přidání základních údajů se vybere “AUTOMATICKÁ PLATBA”.


Následně je třeba zadat i Platební kontakty! Tito uživatelé se zadaným emailem budou mít přístup k platbám a úkonům týkajících se plateb. 

Po úspěšném nastavení automatických plateb a zadání platebních kontaktů nás informujte, abychom mohli spustit smluvené kampaně.

Více informací na telefonním čísle  498 100 222.

Sklik

Stručný návod na k provedení platby v Skliku.

Provedení platby

Po dohodě obdržíte na emailovou pozvánku. Následně budete postupovat dle obrázku níže.

Pro platbu reklamy Sklik slouží Seznam Peněženka, kterou je možné dobít bankovním převodem, platební kartou, online přímo z účtu klienta (do maximální výše 10 tis. Kč na jedno dobití) nebo prostřednictvím Seznam obchodního oddělení, případně přiděleného Account managera společnosti Seznam.cz.

Po autorizaci účtu v Seznam Peněžence a dobití kreditu si můžete stáhnout v rozhraní Klientské zóny fakturu, kterou si můžete zahrnout do firemních nákladů.

  • Přihlásit se > Seznam peněženka - v horní liště po pravé straně (ikona peněženky) > Nastavení > Vše vyplníte

Dbejte prosím na správné vyplnění všech údajů a měny.

Po úspěšném nastavení automatických plateb a zadání platebních kontaktů nás informujte, abychom mohli spustit smluvené kampaně.


Přístup do účtu

Sklik umožňuje poskytnout přístup do účtu bez nutnosti sdělit přihlašovací údaje. O přístup můžete požádat nebo jej nabídnout v nastavení vašeho účtu. Podle nastavené úrovně přístupu přidělíte nebo vám budou přidělena následující práva:

  • Reportér statistik – Uživatel může do účtu pouze nahlížet, systém mu tak nedovolí vytvářet kampaně a provádět jakékoliv úpravy v jejich nastavení. Vytvářet a upravovat může pouze statistické reporty.
  • Správce kampaní – Uživatel má možnost do účtu nahlížet a plně využívat inzerentské rozhraní pro vytváření a nastavování kampaní.
  • Administrátor účtu – Uživatel může do účtu nahlížet a vytvářet / upravovat kampaně, statistické reporty i nastavení účtu. Může propojit účet Skliku s účtem Zboží.cz. V případě, že se napojovaný účet Zboží.cz nachází na jiném účtu než Sklik, je třeba zadat k účtu Zboží.cz přihlašovací jméno a heslo. Oproti Správci kampaní může spravovat přístupy jiných uživatelů do daného účtu.

Upozornění: Účet, který žádáte nebo mu nabízíte přístup, musí mít odsouhlasené smluvní podmínky reklamního systému Sklik a být registrovaný v Peněžence.

Žádost o přístup, nabídku přístupu nebo změnu úrovně přístupu musí druhý účet schválit. O veškerých úkonech v rámci schvalovacího procesu jsou informovány oba účty prostřednictvím systémových zpráv. Budete-li mít přístup alespoň do jednoho účtu, objeví se ve vašem inzerentském rozhraní záložka "Účty".

Záložka  "Účty" slouží pro lepší přehled nad účty, do kterých máte přístup. Naleznete zde možnost požádat o přístup, pojmenovat připojené účty, sledovat jejich souhrnná statistická data za zvolené období, rychle přistupovat k novým zprávám nebo upravovat vlastnosti propojení.

Pomohli jsme tímto vyřešit vaši otázku? Děkujeme za zpětnou vazbu Nepodařilo se odeslat zpětnou vazbu. Zkuste to prosím znovu.