Facebook Conversion API
The Conversions API bylo navrženo Facebookem, aby vytvořilo přímé propojení mezi vašimi eshopovými daty a marketingovou platformou Facebooku.
Příprava
Pro nastavení Facebook conversion API je třeba, abyste si založili v svém účtu Google Tag Manageru serverový kontejner a nastavili si značkovací server na Google Cloud Platform.
Vámi založený značkovací server v GCP by měl spadat do
bezplatného programu, který má však nějaké
limity.
Nový značkovací server má výchozí adresu URL na appspot.com. Důrazně doporučujeme nasměrovat subdoménu svého webu na značkovací server, aby značkovací server mohl číst/zapisovat soubory cookie, které nejsou viditelné pro skripty na stránce (soubory cookie HttpOnly). Chcete-li namapovat subdoménu webu na značkovací server, postupujte podle těchto pokynů.
Poté v administraci webu v sekci Měřící kódy (Nastavení - Nastavení e-shopu - Globální nastavení) vložte URL značkovacího serveru.
Vygenerování přístupových údajů na straně Facebooku
Dále je třeba si zjistit ID vašeho FB pixelu, pokud ho ještě nemáte vytvořený, tak si ho vytvořte.
Následně si ve FB pixelu vygenerujte Access token.
Nastavení
Pokud máte vše výše napsané připraveno, kontaktujte svého správce GTM a požádejte ho o nastavení FB conversion API.
Zde najdete
přehled dostupných serverových event, které aktuálně wpjshop posílá.