Štítky

Modul Štítky vám umožňuje vytvářet, spravovat a přiřazovat štítky k produktům na e-shopu. Štítky jsou velmi podobné Kampaním, které jsou však v e-shopu předpřipravené a není možné do nich zasahovat z pohledu administrátora e-shopu. V tomto článku se také dozvíte, jak nastavit štítek se slevovým kódem na detailu produktu.


➡️ Nastavení > Štítky

Nový štítek založíte v levém menu pomocí volby Přidat štítek a vyplňte nastavení.

  • Název: text, který se standardně zobrazuje na štítku
  • Krátký název: kratší text na štítku v omezeném prostoru, může se využít např. na mobilní verzi
  • Zobrazení štítku: Aktivní štítek je viditelný na výchozí (typicky české) mutaci e-shopu. Deaktivovat můžete např. štítek, který už používat nechcete, ale zároveň si jej chcete ponechat např. kvůli historickým datům nebo pro budoucí využití, nebo jej potřebujete skrýt na výchozí mutaci e-shopu a použít pouze na některé zahraniční.
  • Viditelný na seznamu produktů: štítek se zobrazuje v katalogu (v sekcích atp.)
  • Viditelný na detailu produktu: štítek se zobrazí (typicky přes obrázek produktu) v detailu produktu
  • Viditelný ve filtrech: bude-li u sekce zapnutá volba Filtrovat štítky, tento štítek se ve filtru zobrazí.
  • Datum přiřazení od / do: časové rozmezí, kdy bude štítek přiřazený. Po uplynutí se štítek odebere. Necháte-li pole prázdná, štítek se přiřadí a zůstane přiřazený na neomezeně dlouhou dobu.
  • Barva štítku: vyberte z nabídky barvu pozadí štítku. Seznam barev k dispozici definuje designér ve spolupráci s front-end developerem.
  • Šablona na detailu produktu: na detailu produktu je možné vypsat šablonu ze Zboží > Šablony. Aby bylo možné tuto funkci využít, je třeba mít na detailu produktu nadefinované lokace, kde se šablony mohou vypisovat.
  • Štítek pro slevu: jedná-li se o štítek, pomocí kterého chcete upozorňovat na slevový kód na detailu produktu, propojte ho zde se slevou nebo slevami, které označuje. Díky tomu budou správně fungovat zástupné symboly v šablonách. Detaily uvádíme níže.
Ukázka použití štítků v katalogu zboží
Ukázka nastavení štítku

Karta Automatické přiřazení k produktům

Přiřazujte štítek produktům automaticky na základě produktového filtru nebo splněné konkrétních podmínek. Aktualizace podle zadaných pravidel probíhá každé dvě hodiny. Chcete-li štítky u produktů aktualizovat okamžitě, stačí kliknout na Akce > Aktualizovat data. Hromadně odebrat automaticky přiřazené štítky můžete opět pod volbou Akce.


V případě, že aktivujete možnost "Přiřadit štítek automaticky podle filtru produktů" a nevyplníte zároveň žádnou hodnotu u filtru produktů, přiřadí se daný štítek automaticky ke všem produktům!

Ukázka nastavení: tento štítek se podle nastavení bude přiřazovat ke všem produktům v sekci Oblečení a jejích podsekcích

Štítek se slevovým kódem na detailu produktu

Podpořte prodeje poskytnutím kupónu na slevu na určitou skupinu produktů. O akci můžete informovat u zvolených produktů jak v katalogu zboží, tak na detailu produktu.

Ukázka štítků na detailu produktu + zobrazení šablony upozorňující na slevový kód, se kterým je štítek propojený

Abychom vám umožnili maximální kontrolu nad nastavením a zobrazovaným obsahem na e-shopu, budete potřebovat tři různá nastavení v administraci, která poté společně propojíte:


  1. Šablonu
  2. Slevu
  3. Štítek

1) ➡️ Zboží > Šablony

Založte si pomocí volby Přidat šablonu v levém menu novou šablonu. Vyplňte název, zvolte příslušný typ šablony (ten je potřeba založit pouze napoprvé – založte ve ➡️ Zboží > Šablony produktů > Typy šablon novou šablonu, jejíž Pozice je Cena), založte tlačítkem Přidat blok jeden nový blok pro obsah a uložte kliknutím na tlačítko OK.

Kliknutím na modré tlačítko Editace obsahu aktivujte editor obsahu. V levém sloupci přepněte na Šablony a přetáhněte si do prostoru pro obsah předpřipravený blok Slevový kód, který najdete v sekci Detail produktu. Zde můžete upravit text, pozor ale na zástupné symboly pro cenu a odkaz pro aktivaci slevového kódu. Pokud byste je náhodou odstranili, vždy si můžete znovu přetáhnout předpřipravený blok obsahu a začít znovu.


2) ➡️ Objednávky > Slevy

V levém menu zvolte Přidat slevu. Nastavte v pravé části jako Podmínky slevy:

  • Slevový kupón: jeho znění musí být identické s tím, jaké jste zákazníkům odkomunikovali při vytváření šablony v bodě 1).

V levé části nastavíte jako Akci:

  • Produktová sleva: u té nastavíte stejné procento, jako u štítku, který jste vytvořili v předchozím kroku 2, a ve filtru produktů zvolíte právě tento štítek.

3) ➡️ Zboží > Štítky

Založte si nový štítek v levém menu pomocí volby Přidat štítek a vyplňte nastavení, inspirovat se můžete na obrázku níže.

V sekci Doplňující vyberte šablonu, kterou jste si připravili v prvním kroku a v poli Sleva vyberte, se kterou slevou štítek chcete propojit. Z této slevy pak vypočteme na detailu produktu cenu, za kterou si zákazník může produkt koupit při použití kódu.

Následně štítek nechte přiřazovat automaticky podle podmínek v kartě Automatické přiřazení k produktům a nebo štítek přiřaďte ke konkrétním produktům ručně (např. pomocí Hromadné úpravy produktů).