Reklamace dodavatelům
Modul Reklamace u dodavatelů slouží k efektivní evidenci a správě reklamovaných produktů, které jste převzali od vašich zákazníků a které je nutné reklamovat u dodavatele. Modul umožňuje hromadné odeslání produktů na reklamaci, generování štítků pro jednotlivé produkty a štítků pro přepravu.
Plnohodnotné využívání modulu Reklamace dodavatelům předpokládá, že máte aktivní modul Reklamace a využíváte modul Balíkobot.
Práce s modulem
Výběr reklamace dodavateli
Na detailu každé reklamace zákazníka naleznete v pravém horním rohu možnost vybrat ze všech dodavatelů konkrétního produktu právě toho, u kterého bude reklamace řešena.
- Pokud v ten okamžik neexistuje reklamace tomuto dodavateli ve stavu Rozpracováno, založí se nově a produkt se do ní vloží jako první. V opačném případě se produkt přidá do již existující reklamace.
Každý produkt z reklamace dodavateli můžete opatřit automaticky vygenerovaným štítkem, na kterém je uvedeno mj. jméno zákazníka, kód původní objednávky a kód reklamace včetně dat jejich vytvoření, název produktu a varianty, EAN vč. čárového kódu a popis závady.
Odeslání dodavateli
- V okamžiku, kdy se rozhodnete balík odeslat dodavateli, vygenerujte štítek dopravce pomocí tlačítka Tisk štítku.
- Štítek můžete ihned vytisknout a nalepit na balík a následně odeslat do Balíkobotu stejným způsobem jako v případě expedice objednávek.
- Do balíku můžete přiložit vytištěný seznam reklamovaných produktů, který získáte kliknutím na tlačítko Tisk reklam. dod..
- Poté nezapomeňte reklamaci přepnout do stavu Odesláno dodavateli.
Po přijetí výsledku reklamace od dodavatele
- Přepněte reklamaci do stavu Vyřízeno.
- Detaily (např. různé výsledky reklamací i jednotlivých produktů) si můžete poznamenat do pole Komentář. Uloží se do Historie reklamace dodavateli.
- Na základně jednotlivých výsledků reklamace postupně informujte zákazníky v jejich reklamacích. Cílem je, aby u všech produktů byl ve sloupci Reklamace zákazníka stav Vyřízeno.