Platební terminál FiskalPro

Umožněte svým zákazníkům platit na prodejnách nebo prodejních akcích prostřednictvím platebních terminálů. Díky plnému napojení platebních terminálů odpadá nutnost přepisovat částku za objednávku do platebního terminálu – eliminují se chyby a celý proces se výrazně urychlí.

WPJshop nyní plně podporuje napojení na platební terminály FiskalPro – jak drátové, tak i bezdrátové (mobilní) varianty – zařízení s operačním systémem Android. Tato možnost je dostupná pro všechny klienty, kteří využívají naši Pokladnu.

V případě zájmu o propojení s terminálem nás neváhejte kontaktovat prostřednictvím oddělení zákaznické péče. Rádi vás spojíme s obchodním zástupcem společnosti FiskalPro, který vám připraví individuální nabídku a postará se o zajištění vhodného zařízení.

V článku se dále dozvíte:

  1. Zprovoznění platebního terminálu
  2. Proces zaplacení přes terminál
  3. Typy platebních terminálů

Zprovoznění platebního terminálu

Celý proces začíná na straně WPJ – na základě požadavku vám aktivujeme modul Platební terminál na vašem e-shopu. Následně je třeba nastavit propojení pokladny a terminálu v několika krocích.

  1. Nastavení v administraci: V administraci pod Nastavení > Pokladna je u konkrétní pokladny nově dostupná záložka Platební terminál. Zde je potřeba vyplnit IP adresu a port připojeného terminálu k internetové síti. Pokud má být terminál již aktivní, je nutné zaškrtnout možnost Aktivní.


IP adresa a port připojeného zařízení je k nalezení v horním rozbalovacím menu samotného terminálu.
  1. Terminál v aplikaci Pokladna: Po spuštění aplikace s pokladnou se v nastavení objeví nová záložka s názvem Terminál. Do nastavení aplikace lze přejít přes horní „hamburger“ menu, případně kliknutím na název (nebo při prvním spuštění Nevybráno) ve spodní liště aplikace. Pokud byla pokladna spuštěna ještě před aktivací terminálu, je nutné ji zavřít a znovu otevřít, případně kliknout do volného prostoru pravým tlačítkem myši a použít volbu Znovu načíst.

  1. Kontrola nastavení terminálu: V nastavení terminálu by se měla zobrazit přenesená data z administrace. Pro ověření komunikace mezi pokladnou a terminálem je možné zobrazit nastavení uložené v připojeném terminálu. Stažení dat z terminálu se provede kliknutím na ikonu v řádku Nastavení připojeného terminálu.

  1. Pokud je vše správně nastaveno, zobrazí se údaje z terminálu. Například:


Proces zaplacení přes terminál

Na stránce se zaplacením nyní místo tlačítka Platba kartou uvidíte tlačítko Platba na terminál.

  • Kliknutím na Platba na terminál se v administraci vytvoří neaktivní platba na zadanou částku.
  • Kliknutím na Potvrdit zaplacení se spustí proces placení na připojeném terminálu.

Komunikace s terminálem

Komunikace s terminálem je zobrazena ve vyskakovacím okně. Proces se může nacházet ve třech stavech.

  • Čeká se na zaplacení
  • Platba proběhla úspěšně
  • Platbu se nepodařilo provést

Čeká se na zaplacení

Platba proběhla úspěšně

Platbu se nepodařilo provést

  • Pokud platba proběhne úspěšně, okno zůstane otevřené ještě 5 sekund a poté se automaticky zavře. Vždy je možné okno zavřít i manuálně.
  • Pokud je platba proběhne úspěšně, vytvořená neaktivní platba se přepne do stavu aktivní.
  • Po zavření je možné dokončit nákup, nebo opustit proces dokončení.

Typy platebních terminálů

Pokladna wpjshop by měla být plně kompatibilní se všemi typy terminálů FiskalPro se operačním systémem Android. Fyzicky otestovaná máme zatím následující zařízení:

FiskalPro N86

Zařízení s integrovanou tiskárnou a připojením prostřednictvím wifi a nebo možností vložení datové SIM karty. Detail produktu na webu FiskalPro.

Platební terminál FiskalPro N86

FiskalPro N6

Zařízení s připojením prostřednictvím wifi, datové SIM karty a nebo dokovací stanice s připojením ethernet kabelem. Detail produktu na webu FiskalPro.

Platební terminál FiskalPro N6
Pomohli jsme tímto vyřešit vaši otázku? Děkujeme za zpětnou vazbu Nepodařilo se odeslat zpětnou vazbu. Zkuste to prosím znovu.