Slevy

Nový modul slev výrazně rozšiřuje dosavadní možnosti slevových akcí na e-shopu. Funguje na principu podmínek, při jejichž splnění dojde k akci. Ve všech případech se jedná o slevy, které se projeví v košíku.

➡️Objednávky > Slevy

V levém sloupci nadefinujete podmínky. Můžete jich nadefinovat několik, vztah mezi nimi je definován logickou spojkou "a", tj. je-li definováno podmínek více, musí být splněny všechny z nich.

V pravém sloupci pak nadefinujete akci, která proběhne, je-li splněna podmínka / podmínky.

Novinkou je také možnost slevu aktivovat pouze pro administrátory a ještě před jejím aktivováním pro zákazníky pečlivě otestovat, že funguje doopravdy tak, jak zamýšlíte. Stačí v editaci slevy v pravém horním rohu přepnout stav na Aktivní pouze pro administrátory a následně si do košíku vložit zboží, které by slevové akci mělo podléhat.

Nový modul slev nenahrazuje starší "Odběrové slevy". Oba moduly fungují současně a aplikují se slevy z obou modulů. Doporučujeme vytvářet nové slevové akce pomocí nového modulu, protože časem starší modul odběrových slev budeme vypínat.

V následující části si můžete prohlédnout ukázkové nastavení několika často žádaných slevových akcí:

  1. Slevový kupón
  2. Doprava zdarma
  3. Dárek k nákupu
  4. První nákup registrovaného uživatele – udělit 100 bodů do věrnostního programu
  5. Přičtení bodů do věrnostního programu
  6. Nekombinovat se slevou
  7. Akce 5+1 ks zdarma
  8. Dárek k nákupu produktů konkrétní značky nad určitou částku
  9. Pořadí slev a jejich vliv z administrace
  10. Příplatky v objednávce v košíku
  11. Slevový kód v URL

➡️Objednávky > Slevy

1. Slevový kupón

Upozornění v košíku:

Sleva v košíku:

Potřebujete-li, aby slevový kód platil pouze na určitou část sortimentu, vyberte tyto produkty pomocí produktového filtru ve sloupci Akce.

Příklad: kód BACKTOSCHOOL má dát slevu 20 % na dětské oblečení. Podmínky: Slevový kupón BACKTOSCHOOL, Akce: Produktová sleva, ve filtru vybraná sekce: Děti > Oblečení.

Chcete-li však podmínit aplikování slevy tím, že zákazník zakoupí určitý produkt a dostane slevu na jiný, produktový filtr je třeba navolit ve sloupci Podmínky.

Příklad: Při nákupu bot a použití kódu PONOZKY získá zákazník ponožky za polovinu. Podmínky: Slevový kupón PONOZKY a zároveň FIltr produktů, u které bude ve filtru zvolená sekce Boty. Akce: Produktová sleva, ve filtru vybraná sekce: Oblečení > Ponožky.

2. Doprava zdarma

Doprava a platba v košíku:

3. Dárek k nákupu

Dárek v košíku - výběr více dárků / nechci dárek:

4. První nákup registrovaného uživatele – udělit 100 bodů do věrnostního programu

V košíku:

5a. Přičtení bodů do věrnostního programu

V košíku:

5b. Více bodů do věrnostního programu

Pomocí akce Přidat body můžete za určité produkty připisovat do věrnostního programu více bodů. V ukázkovém nastavení by v termínu 1.–30. 4. 2024 zákazníci za nákup produktů ze sekce Ženy dostali 1,5x více věrnostních bodů.


6. Nekombinovat se slevou

V košíku:

- dvojnásobný počet bodů

nebo

- 100 bodů navíc za první nákup registrovaného uživatele:

7. 5+1 zdarma

V košíku:

8. Dárek k nákupu produktů konkrétní značky nad určitou částku

V košíku:

9. Pořadí slev a jejich vliv z administrace

V případě, že chcete, aby se nějaké slevy mezi sebou vyloučily a nestačí již přidaná pravidla (nekombinovat se slevou...), přichází na řadu pořadí slev v administraci, kde si pořadí můžete určovat pomocí drag and drop – přetažením myší. Například máte-li nastaveno, že pokud zákazník nakoupí nad 2500 Kč, dostává slevu 5 % a zároveň máte vytvořený slevový kupón na slevu 30 % při zadání slevového kódu "wpj30-priklad" a nastaveno, že slevy nelze kombinovat, dochází ve chvíli, kdy má zákazník v košík nákup nad 2500 Kč, má nárok dostat slevu 5 %, ale nejspíše by raději využil kupón na 30 %. 

Zde tedy záleží, jaká ze slev se má preferovat – pokud chcete, aby zákazník dokázal s použitím kupónu získat slevu 30 % i když má nákup nad 2500 Kč (tj. aby se automaticky neaplikovala sleva ve výši pouze 5 %), je třeba slevu 30 % přes drag and drop umístit v seznamu slev nad slevu 5 %.

10. Příplatky v objednávce v košíku

Pomocí podmínek a akcí v modulu Slevy lze nově možné také definovat příplatkové položky, které se mohou zobrazovat na detailu produktu nebo v košíku. 
K tomu je potřeba, abyste měli aktivní modul Příplatky (pro aktivaci se obraťte, prosíme, na naše oddělení zákaznické péče, zajistí jeho zapnutí a přípravu šablon tak, aby vám příplatky správně fungovaly). A jak nový příplatek vytvoříte? Nejprve je třeba nový příplatek založit v záložce Zboží > Příplatky. Poté je nutné v záložce Objednávky > Slevy nastavit podmínku (např. Filtr produktů) a akci Příplatek k objednávce. Pokud nebude nastavena žádná podmínka, bude se příplatek zobrazovat v košíku u každého nákupu. 


11. Slevový kód v URL

Pomocí UTM parametrů můžete docílit dvou akcí – předvyplnění slevového kódu v košíku, které ještě zákazník musí potvrdit, a nebo přímé uplatnění slevového kódu. Ukázkové URL vypadají následovně, kdy "4564654" nahradíte přímo zněním kódu:


Předvyplnění:

/kosik/?couponNo=4564654


Uplatnění:

/kosik/?ApplyCouponNo=4564654

Pomohli jsme tímto vyřešit vaši otázku? Děkujeme za zpětnou vazbu Nepodařilo se odeslat zpětnou vazbu. Zkuste to prosím znovu.