Cenové hladiny

Cenová hladina slouží pro individuální nastavení slev. Klasickým příkladem využití je poskytnutí individuálních cen partnerům, velkoobchodním odběratelům, či poskytnutí slevy pouze pro část sortimentu například v kombinaci se slevovým kupónem. Lze nastavit slevy pro jednotlivé produkty, celé sekce a produkty jednotlivých výrobců.

➡️ Nastavení > Cenové hladiny

Začněte tím, že si vytvoříte novou cenovou hladinu. Můžete nastavit procentuální slevu na veškeré produkty a nebo pouze na některé.

V dalších krocích nastavíme, co chceme při aplikování cenové hladiny zlevnit. Přejděte tedy na následující záložky Rozsahy cen, Jednotliví výrobci, Jednotlivé sekce, Jednotlivé zboží. Pokud by se nastavené slevy „překrývaly“, nejvyšší prioritu (a použijí se tedy na e-shopu) mají slevy nastavené pro jednotlivé produkty, poté sekce, nejnižší prioritu mají výrobci (tj. největší prioritu má záložka vpravo, směrem doleva priorita klesá).


Nastavení cenové hladiny pro konkrétní skupinu uživatelů nebo uživatele

Existují dvě cesty, jak přiřadit cenovou skupinu uživateli:

1) V sekci ➡️ Objednávky > Skupiny uživatelů zvolte skupinu uživatelů, které chcete cenovou hladinu přiřadit a v nastavení skupiny zvolte odpovídající cenovou hladinu. Automaticky se pak aplikuje každému uživateli, kterého do skupiny přidáte.

2) V sekci ➡️ Objednávky > Uživatelé vyhledejte jednotlivého uživatele, kterému chcete cenovou hladinu nastavit. V případě na screenshotu níže byste uživateli nastavili cenovou hladinu B2B pro velkoobchodní odběratele.

Aktivace cenové hladiny kupónem

Otevřete ➡️ Objednávky > Slevy, založte novou slevu v levém menu a nadefinujte, za jakých podmínek sleva platí. V tomto ukázkovém případě je jako podmínka zvolen Slevový kupón, v poli Kódy kupónů je uvedený řetězec, který musí uživatelé pro aplikování použít v košíku. Následně ve sloupci Akce přidáte akci Cenová hladina a zvolíte, která z cenových hladin se má po zadání kupónu aktivovat.

Modul Slevy nabízí i pokročilejší kombinace podmínek pro aplikování slevy (kombinace použití kupónu a časové omezení atp.).